۳۱ تیر ۱۳۸۹

مرجع یادگیری سریع BPMN

ایجاد یک سیستم بر اساس رویکرد مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) با مدلسازی فرآیندهای تجاری آغاز می شود، جاییکه معمار سیستم ناگزیر به استفاده از استانداردهای مدلسازی فرایندهای تجاری است. یکی از استانداردهای مشهور و مناسب در زمینه مدلسازی فرآیندها BPMN است که فرآیندها را بر اساس سه مفهوم رویداد (event)، وظیفه (task) و انشعاب (gateway) مدل می نماید.
مرجع زیر که توسط شرکت BizAGI تهیه شدده است، بصورت بسیار خلاصه و تنها در یک صفحه مفاهیم فوق را تشریح می نماید. امید است که مقبول افتد.
برای دانلود فایل مذکور اینجا را کلیک نمایید

۳ نظر:

  1. salam.

    kam peidaiin ostad. aslan peida nistin.

    ostad be nazare man ye site shkhsi bezanin bahal tare.

    yekam ax bezarin.az khodeton begin az university az

    khaterat uni ba bache ha.

    in weblog ziad khoshkel nist.

    khosh begzarad. bye

    پاسخحذف
  2. با سلام،
    ممنون از نکات درستی که اشاره کردین
    به فکر زیبایی وبلاگ هستم البته as soon as possible!

    همانطور که در خود وبلاگ ذکر شده، هدف من از راه اندازی این وبلاگ نشر دانش در زمینه فناوری اطلاعات هست و تغییر کاربری به وبلاگ شخصی نخواهد داد

    به فکر یک فضای شخصی تر با تمرکز بر روی مدیریت ارتباط با دانشجویان هستم

    به دنبال زیرساخت نرم افزاری مناسب برای راه اندازی اون هستم. منتظر پیشنهاداتون در این زمینه هستم

    good luck
    hsmoradi

    پاسخحذف
  3. سلام
    خیلی عالی بود

    پاسخحذف